IDENTIFIKOHU

“Nepunesit Civil” ne kuptim te ketij ligji jane ata nepunes te institucioneve te administrates publike te nivelit qendror apo vendor, te cilet ushtrojne autoritetin publik, ne detyra te natyres drejtuese, organizuese, mbikqyrese apo ekzekutuese, percaktuar sipas nenit 11 te ligjit te Statusit te Nepunesit Civil

Hyr Trajnime Pyetje per Trajnim Regjistrohuni
Regjistrohu/Profil  
Albanian English


projektieu

Shqipëria aktualisht është në një moment shumë të rëndësishëm, pasi Komisioni mori vendimin për hapjen e negociatave me Bashkimin Evropian. Procesi i negociatave pritet të jetë shumë sfidues dhe kërkon një administratë publike të kualifikuar, e aftë për të negociuar me sukses procesin e aderimit si dhe e pajisur me njohuritë e nevojshme teknike. Për të forcuar kapacitetet administrative të nëpunësve civilë është ngritur institucioni qendror i Shkollës Shqiptare të Administratës Publike (ASPA), qëllimi i të cilës është formimi profesional i nëpunësve publike.

Në 23 dhe 24 nëntor 2016, në ambientet e rinovuara të ASPA-s do të organizohet një aktivitet i cili do t’i japë zë rëndësisë që ka trajnimi në zhvillimin e karrierës, sidomos tek personeli i Administratës Publike.  

Në fokus të kësaj konference do të jenë dy objektiva shumë të rëndësishme. Objektivi i parë lidhet me rritjen e nivelit të ndërgjegjësimit mbi rolin e ASPA-s dhe trajnimet që ajo ofron për nëpunësit civilë dhe qytetarët. Në të njëjtën kohë kjo konference do të shërbeje si një platforme për krijimin e një rrjetit Evropian për ASPA-n i cili do të ofrojnë shkëmbim të vazhduar të programeve, metodave dhe materialeve të trajnimit. Gjatë konferencës do të nënvizohen zhvillimet më të fundit për modernizimin e shërbimit civil si dhe rëndësia e partneritetit ndërkombëtar për ofrimin e një trajnimi cilësor.


Sfondi i aktivitetit:
Konferenca është konceptuar të organizohet në dy ditë. Aktiviteti i ditës së parë do të jetë i organizuar në një seancë plenare, ku të ftuar do të jenë figura të shquara politike të vendit, përfaqësues të trupit diplomatik të akredituar në Shqipëri, si dhe përfaqësues shkollave dhe instituteve të trajnimit të administratës publike nga disa vende anëtare të Bashkimit Evropian. Dita e dytë e konferencës do të jetë e organizuar në tavolinë të rrumbullakët, ku tema të ndryshme do të shtrohen për diskutim.

Ftesa:
Konferenca do të organizohet në datat 23-24 nëntor 2016, në orën 10:00-14:00,  në mjediset e rinovuara të Shkollës Shqiptare të Administratës Publike.

Rreth projektit
Projekti “Mbështetje për Reformën e Shërbimit Civil në Shqipëri”, projekti i financuar nga BE, filloi aktivitetin në maj 2015. Projekti po zbatohet nga qeveria franceze dhe italiane. Synimi i projektit është mbështetja e qeverisë shqiptare në procesin e forcimit të qeverisjes dhe efiçencës në sektorin publik. Një objektiv i rëndësishëm i projektit, është mbështetja e ASPA-s, një institucion shumë i rëndësishëm për trajnimin profesional fillestar dhe të vazhduar të nëpunësve civilë shqiptarë.  


 
Përshëndetje miq!
Për t’ju ardhur në ndihmë me aplikimet tuaja apo çdo pyetje tjetër lidhur me fushën tonë, Departamenti i Administratës Publike ju vë në dispozicion mënyrat e mëposhtme të kontaktit:

Tel: 355 4 2250488
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Për suport teknik komunikoni me specialistët e IT-se: +355 685377922 (orari 9:00-16:00 - E Premte 9:00-13:00)
Facebook: Departamenti i Administratës Publike
kliko Video Tutoriale

Mirëpresim pyetjet Tuaja!


Testimi për vlerësimin periodik për përfitimin dhe përditësimin e njohurive shtesë do të bazohet në njohuritë mbi zhvillimet më të fundit në çështjet e integrimit evropian dhe menaxhimit të projekteve.Shkarko dokumentin e FUSHËS SË NJOHURIVE




Testimi për vlerësimin periodik për përfitimin dhe përditësimin e njohurive shtesë do të bazohet në njohuritë mbi ndryshimet e ndodhura në legjislacionin e fushës së menaxhimit të burimeve njerëzore, për periudhën 2013 - 2016. Shkarko dokumentin e FUSHËS SË NJOHURIVE







 
SHPALLJE PËR PRANIM TË DREJTPËRDREJTË NË TRUPËN E NËPUNËSVE CIVILË TË NIVELIT TË LARTË DREJTUES (TND)
Në zbatim të neneve 27 dhe 29, të ligjit 152/2013 “Për nëpunësin civil”, i ndryshuar, të Kreut III dhe V të Vendimit nr. 118, datë 05/03/2014, të Këshillit të Ministrave, të ndryshuar, si dhe Vendimit nr. 620, datë 31/08/2016, të Këshillit të Ministrave, “Për hapjen e procedurës së pranimit të drejtpërdrejtë në TND edhe për kandidatët e tjerë, jashtë shërbimit civil, dhe për përdorimin e procedurës së pranimit të drejtpërdrejtë në TND për vitin 2016”, Departamenti i Administrates Publike shpall Procedurën e Pranimit të Drejtpërdrejtë në TND. Kliko për më tepër 

 




ORGANIKA E  DEPARTAMENTIT TË ADMINISTRATËS PUBLIKE
 

 POZICIONI            KATEGORIA          NUMRI

I. DREJTOR I DEPARTAMENTIT    I-b    1

II. DREJTORIA E POLITIKAVE TË REKRUTIMIT TË ADMINISTRATËS PUBLIKE    (11)
DREJTOR    II-b    1

SEKTORI I PROCEDURAVE TË REKRUTIMIT    (7)
PËRGJEGJËS SEKTORI    III-a    1
SPECIALIST    III-b    5
SPECIALIST    IV-a    1

SEKTORI I SKRETARIATIT TEKNIK PËR TND    (3)
PËRGJEGJËS SEKTORI    III-a/1    1
SPECIALIST    III-b    1
SPECIALIST    IV-a    1    

III. DREJTORIA E ZHVILLIMIT TË INSTITUCIONEVE DHE POLITIKAVE TË PAGAVE    (8)
DREJTOR    II-b    1

SEKTORI I ZHVILLIMIT TË STRUKTURAVE & POLITIKAVE TË PAGAVE    (3)
PËRGJEGJËS SEKTORI    III-a    1
SPECIALIST    III-b    2

SEKTORI I PLANIFIKIMIT, PERFORMANCËS DHE PROGRAMEVE TRAJNUESE    (4)
PËRGJEGJËS SEKTORI    III-a    1
SPECIALIST    III-b    1
SPECIALIST    IV-a    2

IV. DREJTORIA JURIDIKE     (10)
DREJTOR    II-b    1

SEKTORI I INSPEKTIMIT    (3)
PËRGJEGJËS SEKTORI    III-a    1
SPECIALIST    III-b    2

SEKTORI I ANKESAVE ADMINISTRTATIVE DHE GJYQËSORE    (6)
PËRGJEGJËS SEKTORI    III-a    1
SPECIALIST    III-b    5

V. DREJTORIA E TEKNOLOGJISË SË INFORMACIONIT DHE INOVACIONIT    (12)
DREJTOR    II-b    1

SEKTORI I REGJISTRIT QENDROR TË PERSONELIT    (7)
PËRGJEGJËS SEKTORI    III-a    1
SPECIALIST    III-b    5
SPECIALIST    IV-a    1

SEKTORI I PUBLIKIMEVE DHE APLIKIMEVE ELEKTRONIKE    (4)
PËRGJEGJËS SEKTORI    III-a    1
SPECIALIST    III-b    1
SPECIALIST    IV-a    2

VI. SEKTORI I JETËSIMIT TË PRIORITETEVE    (5)
PËRGJEGJËS SEKTORI    III-a    1
SPECIALIST    III-b    4

VII. SEKTORI I FINANCËS DHE SHËRBIMEVE TË BRENDSHME    (6)
PËRGJEGJËS SEKTORI    III-a/1    1
SPECIALIST    IV-a    1
SPECIALIST PROTOKOLLI/REDAKTOR    IV-b    1
SPECIALST ARKIVIST/MAGAZINË    IV-b    1
SPECIALIST KOMUNIKIMI    IV-a    1
SHOFER    1

Departamenti i Administratës Publike


Departamenti i Administratës Publike ka për qëllim sigurimin e një shërbimi civil të qëndrueshëm, profesional, të bazuar në meritë, integritet moral dhe paanësi politike.

1. Departamenti i Administratës Publike është institucioni publik përgjegjës për:

(i) menaxhimin dhe implementin e shërbimit civil në të gjitha institucionet e administratës qendrore; (ii) hartimin dhe implementimin e politikave në fushën e pagave dhe ndërtimit të institucioneve të administratës publike; dhe (iii) hartimin dhe zbatimin e politikave dhe programeve të përgjithshme të trajnimit të zbatueshme për administratën publike në tërësi. 


Departamenti i Administratës Publike kryen këto funksione:

a) përgatit dhe mbikëqyr zbatimin e politikave shtetërore në shërbimin civil;

b) përgatit projekt-aktet ligjore dhe nënligjore për shërbimin civil;

c) mbikëqyr zbatimin e legjislacionit të shërbimit civil në institucionet e administratës shtetërore;

ç)  përgatit mendim për çdo projekt-akt të propozuar nga institucionet e tjera që ka të bëjë me marrëdhëniet e punësimit në administratën publike;

d) miraton dhe ndjek zbatimin e programeve të trajnimit në shërbimin civil;

dh) përgatit planin vjetor të pranimit për institucionet e administratës shtetërore;

e) përfaqëson, së bashku me Ministrinë e Financave, Këshillin e Ministrave në negociatat dhe konsultimet për kushtet e përgjithshme të punës në shërbimin civil me sindikatat ose përfaqësuesit e nëpunësve civilë;

ë)  administron Regjistrin Qendror të Personelit;

f)  mbështet dhe siguron këshillimin e institucioneve në zbatim të këtij ligji;

g) përgatit udhëzime të përgjithshme dhe manuale për të garantuar zbatimin e unifikuar të legjislacionit të shërbimit civil në institucionet e administratës shtetërore;

gj) i paraqet Kryeministrit, me propozim të institucioneve të administratës shtetërore, strukturën dhe organikën e tyre, në përputhje me dispozitat ligjore për menaxhimin e sistemit buxhetor në Republikën e Shqipërisë;

h) në përputhje me legjislacionin në fuqi, harton dhe bashkëpunon për strukturën e pagave për nëpunësit dhe punonjësit e administratës publike, qendrore dhe vendore;

i)  ushtron çdo kompetencë të dhënë nga ky ligj apo në bazë të tij.